Sunday, March 31, 2019

Ei minulta mitään puutu

Pimeässä yössä
suden hetkenä
pelko syleilee
mene pois perkele!

Ei osaa ei arpaa, minussa sinulla
kalliimmalla veren hinnalla lunastettu
joten vaikene ole hiljaa!

Pelkoja, pelkoja
kaikuja
ääniä menneestä
et sinä osaa, et pysty
kuiskauksia hämärissä huoneissa
älä heittäydy luottavaiseksi,
kaikki voi vielä päättyä huonosti
hiljaa!

Herra, ei minulla ole muuta
kuin tämä säkki täynnä tätä samaa mustaa
pelkojen öljyä tihkuvaa sarkaa
tämänkö, tämänkö Isä sinä olet luvannut
ottaa kantaaksesi?
Ei minussa mitään muuta

Ja ei sinulta mitään puutu
vaikka sinä vaeltaisit pimeässä laaksossa
minä olen sinut nimeltä kutsunut
sinä olet minun
käsieni ihoon piirtänyt
pistä kätesi kylkeeni ja kämmeniini
minä annan sinulle iankaikkisen elämän
ota vuoteesi ja käy
ihmistä ja eläintä sinä autat
uudeksi minä teen kaiken

tule!
elä!



No comments: