Wednesday, May 9, 2012

Kynnysmatto

Sun tapana on tallata
astua yli ja vallata
tila ja ala
hallita
sitä sä haluut

Sä sanot asiat niin
väärin oon toiminut
katsoisit ees joskus peiliin!

En oo sun kynnysmatto
mun kärsivällisyydelläkin on katto
et saa enää mua alistaa
käytökses inhottaa
mielialaa latistaa
masentaa
itsetuntoni murentaa
kuinka kauan aiot jatkaa?

Mun pitää olla lujana
nousta barrikadeille
taistella
ei haistatella
mut rajansa kaikella!

Sä oot vuori
mun edessä
kasvoillani on kuori
pelkään
et oo enää nuori
sekö sua kiristää?
Hämmentää,
sekoittaa sun pään
se vähentää
omissa silmissä sun arvosi

Onko aggressiivisuutesi taustalla
epävarmuus
olemassaolosta
paikasta ja kunniasta
etkö tajuu
en viedä mitään sulta haluu!

En ota enää vastaan
mulla on rajat
omat ajat,
tavat,
saan olla tässä
edessäs
pelkäämättä
häilymättä
nöyristelemättä
sulla ei oo oikeutta polkee
sun valtaistuimes ei oo korkee
halkee
teeskentelys kaamee
ja sisältä oot
    - ihan kalpee

No comments: